Kultúrpolitika a Kádár-rendszer derekán
A magyar könnyűzene talán legerősebb évtizede a hetvenes évekre esett, egyfelől több legendás együttes ekkoriban jutott a csúcsra (Omega, LGT, Piramis), másfelől politikai okokból számos, a közönség körében népszerű zenekar került parkolópályára (P. Mobil, Hobo Blues Band, Beatrice), vagy akár a teljes ellehetetlenülés várt rá (Syrius, Kex). Hogyan működött ekkoriban a három T intézménye, a tűrt, tiltott, támogatott kategória? Az aczéli kultúrpolitikában milyen elvek és direktívák mentén dolgozott a kor tejhatalmú ura, a könnyűzenei popcézár Erdős Péter? Hogyan épült fel a besúgók és provokátorok rendszere?
vendégek:
Schuster Lóránt, Németh Lojzi, Frenreisz Károly, Csatári Bence
Üdvözlettel,
Hartyányi Balázs kiemelt szerkesztő